4 Nisan 2009 Cumartesi

Jonas brothers Birbirlerini Anlatıyor


JOE KEVIN'E GÖRE CEVAPLIYOR
Joe, Kevin'in çocuk olarak yaptığı en yaramazca şey neydi?
JOE: Kevin bir kez başıma birşey attı. O benim başımı kesti ve dikiş attırmak zorunda kaldım. Başı anne-babamla birçok kez belaya girdi ve o bunu haketti!

En büyük o, peki o buyurgan mı?
JOE: Hayır, bence bazen öyle olmaya çalışıyor ama bu pek işe yaramıyor! Nick, bazen tamamen buyurgan olabilir. Duyarlı olmaya çalışacaktı. En büyük bela olur muyum? Benim lakabım Danger! Kevin'in lakapları K2 ve The Energizer Bunny (Enerji verici tavşan). Enerjiyle dolu!

KEVIN NICK'E GÖRE CEVAPLIYOR
İtiraf zamanı, Kevin! Nick'in en tuhaf alışkanlığı nedir?
KEVIN: Nick asla uyanamaz! Onu uyandırmak için 40 kez falan seslenmek, onu sallayıp bağırmak zorundasın. O birçok şeyden uzak durur çünkü grubun en genci o.

En büyük korkusu nedir?
KEVIN: Helikopterler. Helikoptere binmek zorundaydık çünkü arabayla zamanında buluşma yerinde olamadık. Bence o birazcık korktu. Ama ben helikopterleri seviyorum!

Nick'in hayallerinin kızı golf oynamalı mı?
KEVIN: Bunu bilmiyorum! Ama MÖ 10.000 filmindeki yeni kız Camilla Belleden hoşlandığını biliyorum. Onunla hiç tanışmadı, ama ekranda gördü ve onun çok hoş olduğunu düşünüyor

Alıntıdır... :D

Hiç yorum yok: